miercuri, 16 noiembrie 2011

Ma gandesc ce bine a fost la petrecerea de ziua mea cand am implinit 10 ani sau cat de fericita am fost la varsta de 3 ani, cand am gasit sub brad un tap mare de plus.
Imi amintesc cu drag cand a incercat unchiul meu sa ma invete sa merg pe bicicleta si nu reuseam sau cata apa am baut la baile sarate din Turda cand am incercat sa invat sa inot.
Mi-e dor de diminetile de la gradinita cand impreuna cu cel mai bun prieten al meu de pe atunci, Paul, ne taram pe sub randul de paturi ca sa ne ascundem.
Tin minte cand am incercat sa il urmaresc pe Mos Craciun dar din nefericire adormisem...
Vreau sa ma intorc din nou la varsta de 3 ani si sa fiu copil iar si iar si iar si iar. Vreau sa pastrez acea inocenta mereu.

Maine implinesc 18 ani si nu stiu ce inseamna asta.

Niciun comentariu: