luni, 27 iunie 2011

Am inceput sa am un suflet negru.
Toate drumurile duc spre tine si m-am saturat de asta! M-am saturat sa stiu ca atunci cand voi ajunge, tu nu vei fi acolo. Ca sa scap de asta, am inceput sa-mi pierd noptile cu oameni care, surprinzator, iti poarta numele. Ei ma fac sa imi dau seama ca nu o sa mai intalnesc pe nimeni ca tine si totodata, ei ma fac sa imi pierd speranta. Nu mai este pic de bine in lumea mea. Toata lumea minte, toata lumea se gandeste numai la propria-i persoana, si ma doare sa stiu ca astfel de oameni, sunt "prietenii" mei.
Cel mai tare ma doare ca m-am pierdut pe mine. Mi-am pierdut principiul acela care spunea ca ar trebui sa ai incredere (nu in totalitate, dar sa ai putina incredere) in orice persoana nou aparuta in viata ta, pentru ca n-ai de unde sti ca de fapt ei nu-ti vor raul. Acum am realizat pe ce lucru prostesc am putut sa ma bazez. Nimeni nu-ti vrea binele.
Apoi m-am decis, I'll shut my feelings off. Nu stiu cine m-ar mai putea face sa am incredere in el.

Totusi, uite un lucru bun: macar tu esti fericit, astfel am un motiv sa zambesc.

Niciun comentariu: