marți, 24 mai 2011

Nu mai vreau sa o privesc cu ura, pentru ca e o fata de milioane, dar pur si simplu nu pot sa ma opresc! Ai stricat tot ce era bun... Vreau sa dau timpul cu exact un an in urma. Daca stiam ca va durea asa de tare, m-as fi gandit de doua ori inainte sa-ti zambesc la acel concert.
Cineva mi-a spus ca eu singura imi produc starea asta si ca din vina mea sunt trista. ???
Cum as putea zambi cand tot ce vad si aud in jur e legat de tine si mai ales, cum as putea zambi cand te stiu la masa de langa, iar tu ii zambesti altei fete? Cum?
Cum as mai putea fi fericita fara tot ce aveam?
Imi cer scuze tuturor care si-au iluzionat sperante, nu sunt gata sa trec peste nimic.

Imi pare rau pentru ea. Nu inteleg de ce mai continui sa ii faci si ei ce mi-ai facut mie, mai ales cand sti la ce a dus totul. Spune-mi, daca ea ar sti ce ai facut weekendul acesta, te-ar mai privi cu aceiasi ochi?
Poate ca da, pentru ca in fond, lasati impresia ca nu va pasa deloc de voi doi.

Niciun comentariu: