marți, 12 aprilie 2011

De ce mă strofoc cu toate astea în timp ce în jurul meu am nişte persoane incredibile şi sunt locuri incredibile care mă aşteaptă? Nimeni şi nimic nu merită să mă facă să îmi uit zâmbetul.
Azi, în clipa asta, fii fericit! Fii fericit pentru că ai toate motivele din lumea asta largă.
Ştiu că va fi greu şi probabil voi ajunge în punctul în care sunt gata să cedez dar asta nu mă opreşte să încerc măcar. Probabil într-o zi voi avea şi eu povestea mea fericită şi mă voi simţi din nou fantastic, probabil că niciodată nu voi fi pe deplin mulţumită dar cel puţin ştiu că pe tot parcursul vremii, eu voi fi fericită. Voi fi fericită!
Poate că sună ca un clişeu dar ăsta e adevărul! Poate că mâine o să îmi schimb părerea dar cel puţin îmi pot aminti de momentul ăsta şi de ceea ce simt acum.

Niciun comentariu: