marți, 29 martie 2011

Azi am învăţat cum să îţi dau drumul... Să renunţ la tine într-un cuvânt.
Vreau sa îţi citez ceva care m-a trimis cu gândul la tine pentru că ţi se potriveşte de minune:
"Va fi trist. N-o să te alegi niciodată cu fata. N-o să găseşti niciodată dragostea adevarată. N-o să găseşti nici un prieten demn de încredere. Zilele îţi vor fi lungi şi lipsite de orice distracţie. Nopţile îţi vor fi singuratice, şi cam atât. Vei aştepta întotdeauna zile mai bune, care nu vor veni niciodată. Şi mai ales, în mod absolut categoric, n-o să ai cugetul împăcat."
Eu? Eu o să pot zâmbi şi să simt că o fac cu adevărat. Să pot iubi fără teamă. Dar mai ales, să fiu fericită, pentru că vezi tu, eu am dat tot ce am avut mai bun şi am iubit cu dragoste până în ultimul moment, ba chiar şi după el. Da... am iubit cu dragoste... Am făcut tot ce mi-a stat în puteri şi am izbăvit, să ştii.
Tu? Tu eşti un om degradat care îşi consumă fiinţa cu lucruri puerile. Eşti o risipă pentru lumea asta. Bun venit pe lista mea de oameni care nu au un viitor.

Niciun comentariu: