miercuri, 5 mai 2010

Mi-am pus toate amintirile intr-o valiza. Si ce? Si tot. Am inchis toate usile din jurul meu, asa nimeni nu mai poate ajunge la mine. Nimeni.
Nu mai cred in tine sau "ce a fost". I-am dat drumul si a zburat de tot. Imi pasa, imi pasa crede-ma dar de fiecare data tu dadeai cu piciorul si doare. Doare sa stiu ca eu dau tot iar tu iei tot, asa fara nici o remuscare. Intelegi ca nu a mai ramas nici o parte din mine? Nici o parte...
Nu-ti mai pot zambi cum o faceam la orice ironie sau tampenie de-a ta, nu mai pot fi "fata ta" fericita. Nu mai pot fi nimic pentru tine, ok?
Pe bune, sunt un strain. Vino si uita-te in ochii mei si crede-ma, nu ai sa mai vezi marea si restul lucrurilor. Nu o sa ma mai vezi pe mine. Le-am aruncat pe toate, te-am aruncat si pe tine. Gandeste-te ca nu o sa mai fiu niciodata "acolo" si niciodata nu o sa mai ai pe cineva ca mine si niciodata nimeni nu o sa mai verse aceleasi lacrimi si niciodata nimeni nu iti va mai spune "te iubesc" asa cum o faceam eu. M-ai pierdut. De tot.

Niciun comentariu: