duminică, 18 aprilie 2010

I will not be the same as i was when i was yours

Te urasc, promit. Esti groaznic. Chiar nu iti dai seama ca eu nu sunt personajul rau? Mereu am fost acolo langa tine, chiar si acum, ma lupt in fiecare zi sa te pastrez in acelasi loc special si tu? Tu nu dai doi bani pe ce simt/fac eu. Tie iti pasa doar de tine. Si de tine. Si de tine. Ma faci sa innebunesc iar urmatorul lucru pe care il stiu e ca sunt in masina, plangand, mergand spre naiba stie unde. Ma simt asa de folosita. Asa de folosita.
Mi-ai spus ca maine va fi bine si te-am crezut. Am inchis ochii si am asteptat sa treaca azi, nu mai imi pasa, sa fie maine deja. Cand i-am deschis tu nu mai erai acolo iar acel "maine" era defapt un joc la care iau parte in fiecare zi. Asta vrei tu?
Stii ce, unele amintiri sunt mai bune uitate.

Niciun comentariu: