duminică, 21 februarie 2010

Se pare ca mereu simt aceeasi durere mare
De care ma las influentata
Acea persoana inseamna totul pentru mine, chiar si azi
Daca ar fi sa dispara, m-as topi de durere
Sunt genul de persoana, care nu-si pierde cel mai drag prieten
i'm losing ability to finish my slender words
Asa ca, primul lucru de facut e
Sa te fac sa ramai, sa te fac sa ramai
Pe tine si pe sentimentele tale...
Fata ta cand zambesti, fata ta cand esti fericit, totul
Sa te vad langa mine
Daca ar fi sa dispari, gandeste-te la ce te gandeai in acea zi
Spune, intelegi?
Spune, intelegi?

4 comentarii:

Miss Van spunea...

Presupun ca vorbesti despre acel 'cel mai bun prieten'. Doare ingrozitor, am mai vorbit despre asta... am simtit si eu durerea asta, uneori inca o mai simt. E greu sa iti revii dar ai sa reusesti intr-un tarziu. Stii...ma gandeam, daca pe noi, suflete de copii, ne afecteaza asa de mult impactul pierderii unui prieten, ma intreb oare cum o sa rezistam palmelor date de viata? Uneori tind sa cred ca nu am sa reusesc sa traiesc cu greutatile care sunt in lumea asta. O simpla pierdere, m-a schimbat ca om... dar o pierdere atat de dureroasa. Sa stii ca un viciu, te ajuta uneori. De exp, tigara. Nu iti spun sa te apuci sau ceva, dar unele vicii te fac sa uiti de durere. :)

Potty spunea...

"Fara vicii am fi doar niste roboti" :D Sunt perfect de-acord cu tine Miss Van (pana la ultima parte). Suntem tineri si ne place sa ne "simtim bine" sa bem,fumam...etc,dar e pacate...pana la urma suntem noi in joc,sanatatea noastra.(nu zice nimeni sa nu bei/fumezi deloc,dar daca nu te mai poti abtine,nu e ok) Exista si altfel de placeri care nu atenteaza la sanatatea noastra:D

Fishy spunea...

potty, ea vorbea de cu totu' si cu totu' altceva 8-|

Potty spunea...

Ah nu, eu faceam referire doar la partea "Sa stii ca un viciu, te ajuta uneori. De exp, tigara. Nu iti spun sa te apuci sau ceva, dar unele vicii te fac sa uiti de durere. :)"

Nu aveam de unde sa stiu despre ce anume vb ea acolo,eu am "comentat" doar ultima parte cu vicii:P

& scz ca m-am bagat aiurea

peace