miercuri, 2 decembrie 2009

Azi nu mai vreau sa fiu

"Vorbim de timpul prezent ca sa il uitam pe cel trecut"

Azi nu mai vreau sa fiu curier. Azi nu mai vreau sa fiu in agenda nimanui. Azi nu mai vreau sa fiu privita de toti. Azi nu mai vreau sa fiu in centrul strazii. Azi nu mai vreau sa fiu prietena lor. Azi nu mai vreau sa fiu ok cu nimeni. Azi nu mai vreau sa fiu umarul prezent oricand pentru ei. Azi nu mai vreau sa fiu omul care ii ridica. Azi nu mai vreau sa fiu cu ei. Azi nu mai vreau sa fiu la povesti cu ei. Azi nu mai vreau sa fiu acolo cand ma intalnesc din intamplare cu ei. Azi nu mai vreau sa fiu in cafenea cu ei. Azi nu mai vreau sa fiu un punct de reper. Azi nu mai vreau sa fiu agenda. Azi nu mai vreau sa fiu sprijinul lor. Azi nu mai vreau sa fiu persoana care mereu zambeste si ii face si pe ei fericiti. Azi nu mai vreau sa fiu dictionarul lor in materie de muzica. Azi nu mai vreau sa fiu dibace. Azi nu mai vreau sa fiu cea care le sare in ajutor. Azi nu mai vreau sa fiu cea care zambeste. Azi nu mai vreau sa fiu aici.
Eu am grija de toti, de mine cine are grija?

2 comentarii:

Julls spunea...

"nu am chef azi,n-am chef de nimic"

Fishy spunea...

nu doar azi n-am chef.