joi, 31 decembrie 2009

Am lipsit prea mult. Foarte multe lucruri s-au intamplat, asteptate sau neasteptate. Raman blocata intr-un trecut ce imi da tarcoale in fiecare zi. Nici nu e de mirare ca atunci cand mi se intampla lucruri perfect normale, dar pentru mine cu totul straine si ciudate, eu sa le savurez chiar in acel moment, sa actionez ca si cum as face asta de cand ma stiu, dar apoi, la final, acel trecut sa imi dea doua palme si sa zica "nu!".
Mi-e frica de tot ce se intampla acum. Mi-e frica si de faptul ca nimeni din cercul meu de cunoscuti vechi nu sunt langa mine sa ma linisteasca, dimpotriva, o fac necunoscutii. Cum as putea avea incredere in ei? Cum as putea avea incredere in mine? tinand cont de faptul ca eu nu mai sunt eu, ci sunt, nu stiu... altcineva, cu totul alta persoana decat eram acum ceva vreme. Mi-e frica de locul unde as putea ajunge.
Mi-au spus ca m-am schimbat. Mi-am spus ca m-am schimbat.
Acel trecut imi spune ca eu de fapt nu sunt asa, ca nu m-am schimbat deloc. "De ce ai nevoie de toate lucrurile alea noi si de toti oamenii aia noi?" imi spune. "De ce nu poti pur si simplu sa stai locului aici cu mine, ramai asa cum esti, iar daca pleci, am sa te fac sa te opresti, pentru ca mie nu imi place sa fiu singur." repeta.
Maine incepe un nou capitol. As putea sa o spun, chiar as putea.
"Just let it go" as spune...

Un comentariu:

Shtefi. spunea...

frumoasa postare...ma regasesc si eu in mare parte pe aici.
nice :*