joi, 6 august 2009

"Un biletel in mana"

"Despartirea ne doare atat de tare pentru ca sufletele noastre sunt ingemanate. Poate ca asa au fost intotdeauna si vor mai fi. Poate ca inainte de aceasta viata am mai trait o mie de vieti impreuna si in fiecare dintre ele ne-am intalnit. Si poate ca de fiecare data am fost despartiti din aceleasi motive. Asta inseamna ca acest ramas-bun este si pentru cei zece mii de ani, dar el reprezinta in acelasi timp un preludiu la ceea ce va urma.
Cand te privesc, iti vad frumusetea si forta si stiu ca ele au capatat forta cu fiecare viata pe care ai trait-o. Si stiu ca mi-am petreut fiecare viata inainte de aceasta, cautand. Nu pe cineva ca tine, ci chiar pe tine, pentru ca sufletele noastre trebuie sa fie pentru vecie impreuna. Si pe urma, pentru un motiv pe care nici unul din noi nu-l intelege, am fost siliti sa ne luam la revedere.
Mi-ar placea sa-ti pot spune ca totul se va rezolva si promit sa fac tot ce-mi sta in puteri. Dar daca n-o sa ne mai intalnim niciodata si aceasta este intr-adevar o despartire, stiu ca ne vom mai vedea din nou intr-o alta viata. O sa ne regasim si poate ca destinul ce ne e scris se va schimba si n-o sa ne iubim numai in acea viata, ne vom iubi si pentru vietile care au trecut."

-Jurnalul unei iubiri-

Niciun comentariu: