miercuri, 12 august 2009

O viata intreaga cu tine

A aparut vestea ca picata din cer. Asa pe neasteptate... Sambata e nunta la cea mai buna prietena a matusii mele. Printre alte vorbe pe care le purtam, mi-a spus Angi[ca asa o cheama pe matusa mea] ca Diana[prietena ei] e cu acel barbat de la varsta de 16 ani.
Am ramas uimita/socata. "Iubirea vietii ei" ii spune Angi.
M-a surprins placut sa aflu ca sunt impreuna si se iubesc de la 16 ani. Acum ea are 26.
Am mai auzit astfel de lucruri. S. parca mi-a spus ca matusa si unchiu' lui[nu mai tin minte exact] sunt impreuna din clasa a 9-a chiar si in ziua de azi.
Imi place sa aud astfel de povesti.

Mi-e dor de tine.

Un comentariu:

Roxx. spunea...

ouu....ce dragut...'the more yo know someone, the more you should love them' that's what they say about marriage...