duminică, 30 august 2009

Hello?

Nu stiu, ok? Nu stiu... Nu inteleg mare lucru din tot ce se intampla. Am incetat sa mai lupt desi nu stiam pentru ce lupt iar acum, cand ma asezam si eu comod, au revenit iar lucrurile urate. Au aparut din acea parte care credeam ca nu ar putea produce asa ceva.
Am stat o perioada, sa ma asigur ca merita totul iar acum ca incerc sa dau 110% din mine, eforturile mele sunt zadarnice.
Si ma speriu, stii? Ma speriu pur si simplu! Fiecare stupizenie marunta care o vad, ma face sa ma speriu. Obisnuiai sa nu lasi lucrurile sa ma sperie... Nici nu pot sa ma supar pe tine; spun ca e vina mea pentru tot, pentru ca daca as fi asa si asa atunci lucrurile astea nu ar avea loc. Cum zice Cino: "si privirile nervoase catre tine sunt senine".
Sper ca toate astea se datoreaza din cauza stresului... Prea multe eventuri in perioada asta.

Niciun comentariu: