vineri, 31 iulie 2009

Scrisoare catre necunoscut II

Nostalgii de vacanta cred ca le-as putea numi. Oricum ele nu sunt importante. Tu esti mai important decat orice. Ma bucur ca te am din nou. Doar pentru mine. Ti-am spus ca iti voi mai scrie si ma tin de cuvant. Ti-as putea scrie randuri interminabile doar ca ele nu iti vor spune exact ceea ce vreau sa stii. Sunt 5 luni bune si 3 zile de cand te cunosc. Nu am regretat pentru nici macar o fractiune de secunda ca am intrat in vorba. Cred ca a fost cel mai norocos moment din viata mea de pana acum.
Peste cateva zile o sa te tin in brate pana dimineata si voi simti din nou lumea care s-a oprit in jurul nostru.
Simt iar ca apartin cuiva.

2 comentarii:

Anna spunea...

postarea asta transmite multe.
e ceva gen 'yey..you gave me back my life ..and that.s why i love you.'
sau poate doar este o postare prin care iti exprimi multumirea si iubirea fara de un EL.

Fishy spunea...

poate sunt amandoua chiar