miercuri, 8 iulie 2009

Dialog

-Hey tu!
-Eu?!
-Habar nu ai cat de norocoasa esti. Habar nu ai! Daca as fi in locul tau as avea grija de el ca si cum el ar fi viata mea. In fiecare dimineata m-as trezi cu gandul la el si nerabdarea in suflet pana ajung sa vorbesc cu el. I-as da de fiecare data hug-uri lungi si mari pentru ca astea sunt cele care ii plac si m-as uita in ochii lui de fiecare data pentru ca ei sunt cei mai frumosi ochi pe care i-am vazut vreodata. As invata sa fac clatite de dragul lui. M-as stradui sa pot fi pe placul anturajului sau. Nu l-as supara pe cat posibil pentru ca stiu ca oricat de tare ar fi, inauntrul sau va duce o lupta grea in care nu va iesi invingator, doar la suprafata. N-as fi indiferenta cu el. I-as zambi in fiecare minut pentru ca stiu ca ii place sa primeasca zambete si as fi fericita ca nimeni alta pentru ca el ma face sa fiu asa. Asta as face eu in locul tau. Doar ca nu sunt. Asa ca iti spun ce sa faci. Pentru ca eu nu o pot face.
-Aaa...ok

"Celor care cred ca visele nu pot muri..."



Was our love too strong to die? Or we were just too weak to kill it?

Niciun comentariu: