duminică, 21 iunie 2009

In schimbul lor

Ma ingrozeste asimilarea intamplarilor din viata mea cu o carte. Paralizia mea in fata acestor ganduri care isi dau singura viata devine insuportabila. Cum se poate ca in 2 zile sa gandesc anumite lucruri si sa descopar altele cum nu am facut-o in saptamani?
Dupa cele aflate, cele vazute si calupul de informatii acumulat, sentimentul de inutilitate ma acapareaza. Intunecimea gandirii scapa de sub control si lasa urme pe corpul meu. Abia acum observ ca dimineata obisnuiesc sa ma incolacesc si sa stau sa privesc in gol inauntrul dulapului meu. Acum percep semnalele celorlalti si acum simt durerea provocata.
Devin inutila. Pe zi ce trece. Inutila si urata cum imi e sufletul acum.
Cu toate acestea, un simplu film mi-a dat taria sa sustin o cauza pierduta. E oare posibil ca simplitatea unor vorbe dintr-o promisiune sa se metamorfozeze in cuvinte mari devind un motiv de supravietuire? Sunt in stare sa imi dau si timpul in schimbul trairii tuturor promisiunilor in acest moment. Timpul care e esential, timpul din viata mea.
Acum, cu situatia prezentata, apare o solutie la aceste vremuri negre care s-ar presupune ca m-ar scoate din gandurile si parerile urate fata de mine iar eu ce fac cu ea? Dau cu piciorul in ea si in cel mai copilaresc mod ii gasesc si cel mai mic cusur care sa o compromita. Ii scot defectele in evidenta si refuz sa observ calitatile. Nu ma intereseaza ca e cea mai buna solutie, ca ea e singura care poate sa faca sa dispara toate astea de acum. Prefer sa stau si sa inghit durerea fiecarei secunde care implinesc acest timp. Nu vreau sa ii plang numele cand celalat imi pateaza pielea si sufletul. Prefer sa ii plang acum numele iar pielea si sufletul sa imi fie curate, intocmai cum le-a lasat el.

Un comentariu:

Roxx. spunea...

fishii nu esti inutila. nai fost. no sa fi. nu te las eu sa fi asa!!
live your life.
yesterday is history, tomorrow is mistery and today is a gift. that's why it's called 'present'.