duminică, 31 mai 2009

La revedere!

Ma intreb cat de greu trebuie sa fie ca sa poti disparea?

Iti dai seama ca tu, tocmai tu, ai distrus un lucru ce nu e al tau. Ai distrus ani de existenta. Cum te simti cand stii ca ai distrus viata cuiva? E tema eseului meu la romana si ultima mea nota.
Facem niste lucruri cu toate ca nu stim ce urmari au. Calculand fiecare miscare, fiecare gand, controland fiecare sentiment simtind ca avem stabilitate si putere asupra noastra din toate punctele de vedere.
Mi-ar placea sa ma fac mica cat un purice sa ma pierd in lumea larga si sa nu fiu gasita deloc. Sa apar doar cand sunt chemata si sa nu mai port grija de nici un sentiment. As calatori de una singura si i-as veghea pe toti. As zbura impreuna cu adierile de vant si as gusta fiecare fel de mancare. As primi scrisori si as fi intrebata ca unde am plecat, mi-ar spune ca le e dor de mine si m-ar ruga sa vin acasa. Le-as spune ca sunt mult mai aproape decat cred ei, in fiecare seara eu le inchid ochii iar in fiecare dimineata eu le deschid ochii. Le-as spune ca eu sunt in fiecare nota a glasului lor si ca eu separ gandul lor. Le-as trimite notite calatoare care sa ii faca sa se linisteasca si noaptea m-as transpune in visul lor asa, ca sa fiu si mai aproape.
M-as pierde intr-un fir de nisip si as pleca cu el. As disparea odata cu lumea si atunci nu ma vor mai gasi niciodata. As pluti spre nimic si tot tragand lumea dupa mine. Facand ca fiecare greseala produsa din cauza mea sa dispara. Fiecare greseala a tuturor. M-ai ierta, as inceta din plans, mi-as opri fabuloasa calatorie.

Un comentariu:

Roxx. spunea...

iui...ii ashaa de dragut...eu ma tot gandesc ce s-ar intampla daca as muri. si cred ca as vrea sa mor asa. pt o saptamana. sa vad ce ar face ceilalti. sa vad daca ar mai raspunde la fel Calin la intrebarea 'ce te-ai face fara mine? > inginer'. sa vad cine ar plange. cine s-ar bucura. ce gandesc despre mine. si ce fac in lipsa mea. atat. numai de-asta as vrea sa mor. dar apoi sa pot veni inapoi :D.