joi, 16 aprilie 2009

Specie de rabdare

Frigul ma imbratiseaza fara motiv. Afara gradele sar din termometre cu toate ca eu tremur. Stiti ceva? devine enervant sa stau sa privesc si sa inghit in sec spunandu-mi "e ok, voi ajunge candva si eu acolo".
Viata te pune pe o treapta inalta si te obliga sa actionezi la cel mai mare nivel al tau iar daca nu, pici tocmai de acolo sus dar daca viata nu m-a pus pe cea mai inalta treapta si totusi, ma obliga sa actionez la cel mai inalt nivel al meu iar daca esuez ma arunca de pe acea treapta e corect?
Am citi azi undeva o chestie care zicea sa imi pun o dorinta iar atunci cand o am sa cred in ea cu toata inima. Ok, cred. Ar trebui sa astept sa se indeplineasca? Rabdarea mea ajunge spre capatul ei si totusi eu am fost aceea care azi i-a zis la Anca sa aiba rabdare, pentru ca rabdarea e de aur etc etc si tot eu sunt aceea care acum spune ca nu are rabdare. Ei bine,
nu am!

Aici dedesubt scrie ca postarea se salveaza dar pe mine cine ma salveaza?

Niciun comentariu: