sâmbătă, 25 aprilie 2009

De ce nu sunt acolo unde esti si tu?

25/04/09

NU TE INGRIJORA!
Cred ca sunt ok. Zbor mai departe impreuna cu vantul, pe aripile sale.
Ma simt prost. Lumea se grabeste iar eu nu vorbesc despre el. Totusi, chiar daca nu stiai tu, numele lui era peste tot.
Mi-e frig. Ma simt mai rau decat ieri.
“Esti incredibil de frumoasa”. Sa iti vezi de treaba ta! Eu nu stiu sa fiu experta in ceva!
Scriu anapoda dar ar trebui sa fac ce simt. Nu?

E stupid, iar cand imi voi reveni, nu imi va trece prin cap sa sterg postarea asta doar pt ca nu se incadreaza cu restul.
De ce ma intristeaza cantecele frumoase? Pentru ca nu sunt adevarate. Nu ma arata cu degetul! Sunt doar optimista. Nu vreau sa rulez un cantec. Vreau sa traiesc acel cantec.
Sunt o specie pe cale de disparitie si stiu ca nu e bine deloc.
Ciudat.

De ce imi zice toate astea? Si sunt inca atatea nespuse. Ma enerveaza tot. Toate sunt vraiste.
Buric.
Salata.
Sala de dans.
Chitara.
Albastru.
Sporozor?!
Ipochimen.
Bebelusi.
Afis.
Ciocolata.
Scaun.
Pff. “Extrem de tare si incredibil de aproape.” Devii enervant sa stii.

Detest ca imi aduci aminte in fiecare zi de ce te iubesc.
Detest ca imi aduci aminte in fiecare zi ca nu ne mai avem unul pe altul.
Ma descurc groaznic, stiu. Chill. Imi voi reveni. Stop.
Voi ajunge la ceva agitat si voi deveni si eu agitata si voi fi ok. Stop.
Voi urla pe strada noaptea dupa ce am fost agitata [inca sunt] si atunci toate scoartele vor disparea. Stop.

Sper sa nu te gandesti niciodata la ceva asa de mult cum ma gandesc eu la tine. Stop.
Sper ca n-o sa iubesti niciodata nimic asa cum te iubesc eu pe tine. Stop…


E interesant cand postezi anumite lucruri. Nu stii niciodata cand persoana caruia ii sunt menite toate cuvintele va citi ce ai postat si va zice "hey! eu sunt acel ipochimen". Si totusi nu regreti ca le citeste. Macar stii ca stie ce gandesti.
Mai sus am scris ceva ingrosat. Sunt 100% sigura ca peste ceva vreme ma voi ura ca am postat postarea asta. Am promis ca nu o voi sterge! Deci nu voi apasa mult ravnitul link de "sterge postarea". Chiar daca deabia ma abtin.

Niciun comentariu: