joi, 26 martie 2009

Senzatie de frig

Zona crepusculara a acestei luni: 26 martie
Picuri puri, cristale de apa siroaie imi curg pe fata. Randuri scrise, cuvinte imbarligate isi cauta loc in aceasta dimineata. Un gol inauntru, un pustiu inafara, timpul pentru moment s-a oprit iar viata a tacut, intr-un mod subit. Ganduri trec agale zambetele fug spre zare. Erosul neconsumat plange. Erosul indurerat infrange ...
"Viitorul nu este ceea ce pare. Mereu se schimba."
Te-a rupt! Ti-a rupt cea mai buna jumatate si a plecat cu ea.

28 martie
Sirurile de lacrimi nu mai curg pe obrazul meu in schimb sufletul mi-e ca un lac. Ce intorsatura vor lua toate astea?
Propria mea doza de heroina mi-a fost luata iar dupa ce am izbucnit in lacrimi si am scos tot din mine, acum stau si ma simt pustie agatandu-ma de orice fir de raza ce mi se arata in fata ochilor. In momentul de fata nu sunt un om. Gandirea rationala mi s-a oprit.
Cu toate astea, voi trece cumva peste. Imi voi construi din nou un pod din nimic si voi trece pe partea cealalta.
Acum pun aceeasi intrebare: ce mai urmeaza?

Niciun comentariu: