joi, 5 martie 2009

Realitatea vs Vis

Visez cu ochii deschisi. Visez la ceea ce realitatea nu imi poate oferii.
Realitatea mi-a gasit lucrul perfect la sute de kilometri distanta. Distanta apropie? Realitatea mi-a daruit prietenia adevarata si tot ea mi-a luat-o. Tot ea ma supune la un trai care ma face sa fiu confuza. Nu se presupune ca totul e real?
Doar realitatea poate avea loc, doar ea poate sa "traiasca" in schimb visul? Visul ramane doar o "realitate" in lumea de dupa zi. Visul te consoleaza dupa lupta cruda cu realitatea.
Visul e propriul tau incarcator. Toti visam, inconstient, cu ochii deschisi sau sub ce forme mai sunt.
Realitatea? Realitatea e cea care te invata, te verifica, te noteaza. Te trezeste din vis.
Pentru unii realitatea invinge visul dar de ce? Parerea mea ar fi ca ele sunt doua forte identice, cu aceeasi putere dar pe care le gasim in antiteza. Desigur, mai sunt cazuri particulare care spre surprinderea mea au inceput sa creasca pe zi ce trece. Lumea a uitat sa traiasca in ambele sensuri. Lumea a uitat ca mai este si o parte buna a lucrurilor.
Eu am ales sa inghit in sec realitatea si sa ma infrupt din vise.
Realitatea: nu pot poseda lucrul acela perfect
Visul: il pot avea cat de aproape imi doresc
Realitatea: prietenia a fost luata
Visul: nu s-a intamplat niciodata asa ceva

Un comentariu:

bia spunea...

vai ca bine zici :x