marți, 24 martie 2009

Domnule paznic

Take me by the hand
Take me somewhere new

Probabil acel paznic care are grija de oameni sa nu deraieze si-a aruncat privirea asupra mea prea tarziu. Si-a gasit cel mai inoportun moment sa isi aminteasca de mine. Vrea sa ma protejeze de? De materia reala a visurilor din viata mea de pana acum. E prea reala, prea perfecta, prea buna pentru mine ca sa nu o pot avea?
Domnule paznic apari in post cam prea tarziu!
Am si eu ceva vina, atunci cand apareai in post si iti tineam de urat, mereu ma plangeam ca nu am parte de un suflet. Acum am parte de 999% suflet. Am primit ce am dorit dar de ce nu pot avea pachetul complet?
Tind sa cred ca iti place sa ma joci pe degete domnule paznic. Pana cand va mai tine actul tau ludic?
Pana cand te decizi tu, in lumea ireala, sa iti inchei jocul, eu il voi continua pe al meu, in lumea reala. Noapte buna domnule paznic, scena mea iti va intretine cheful.

I don't know who you are
But I ... I'm with you.

Niciun comentariu: