marți, 17 februarie 2009

Pauza

Si nici nu sti cat ai gresit ....
Inca mai crezi ca tot ce faci e asa cum trebuie. Imi pare rau, acea piesa s-a terminat demult. Scena se pregateste pentru cea noua.
Nu-mi doresc sa fiu in realitate un actor ce inca isi mai poarta masca si costumul si inafara scenei. Am incercat prea multe roluri care au atras publicul dar nu m-au convins pe mine.
Cum ar fi daca as incerca sa gust si din alte feluri de a juca? Cum ar fi daca as schimba totul si l-as face mai complicat pentru ei dar mai usor pentru mine?
N-ar fi nicicum. Nu ar conta. Sunt un actor care prinde la public. Rolul meu va fi unul care ii va atrage.
Mi-as dori sa am o vacanta. Ca actor am nevoie de asta.

Un comentariu:

Shtefi. spunea...

foarte frumos,toti suntem actori in teatrul numit societate..
Imi place :*