joi, 4 decembrie 2008

Repeat

4 decembrie 2008

6.20 alarma imi opreste visul si asa uzat parca ar fi pus pe repeat.
7.20 drumul pana in statie e acelasi, cu aceeasi piesa alergandu-mi prin vene.
7.30 acelasi chip pe care il urasc, spun eu dar care cu siguranta inca imi lipseste, imi aduce un zambet pe fata, un zambet putin cam dezamagit
7.40 pasii grabiti. inghesuiala. piesa care inca e pe repeat. s-a facut verde! aceleasi chipuri. aceleasi expresii obosite. piesa care inca e pe repeat.
7.50 salut!salut! ... ma apropiu de scoala. dau de aceiasi oameni. dau de priviri pline de ironism si dezgust. dau de priviri calde si blande. dau de toata lumea. tu lipsesti.
8.00-11.00 batutul din gura degeaba. note. teza. certuri. barfe. profi. sandwich. gard. muzica. hugs. de toate si o privire care cauta disperata acelasi zambet. chiar daca ironic, macar e acolo. nimic. incepe ora ...
11.00-14.00 aceleasi lucruri. aceiasi oameni. o exceptie. de nicaieri a aparut. aceeasi geaca. aceiasi jeansi. aceiasi shuzi. un alt zambet. o alta privire. obraji rosii. vorbe.
14.00-21.00 monotonie




Niciun comentariu: