miercuri, 22 octombrie 2008

Marturia unei fete

Cati ani am tanjit dupa dragostea adevarata si am cautat-o cu ardoare? Cate nopti am stat treaza, visand la o poveste de dragoste frumoasa, o relatie care care sa dureze si sa nu se termine cu o inima zdrobita?

Faceam sacrificii incredibile in incercarea de a ma agata cumva de orice relatie de scurta durata in care ajungeam sa fiu implicata. Daruiam parti din mine oricarui baiat care aparea in viata mea, parti din inima mea, din sentimentele mele. O data insa ce baiatul se satura de mine, inima mea fragila devenea un obiect de joaca pentru el, dupa care o dadea la o parte nepasator. Si chiar daca eu eram cea care punea capat relatiei, durerea inimii zdrobite era inevitabila. De fiecare data ma simteam ca si cum ceva de mare pret era smuls cu violenta din launtrul meu. Tanjeam sa fiu iubita si placuta. Toata viata am visat sa traiesc o poveste de dragoste perfecta. Undeva insa in mijlocul ciclului nesfarsit al idilelor trecatoare, visul acesta al meu s-a spart in tandari, asa cum s-a spart si inima mea...
Multumiri flo :*

Un comentariu:

Potty spunea...

:D asta cred ca mi-a placut cel mai mult dintre toate:P

Citez "Toata viata am visat sa traiesc o poveste de dragoste perfecta."

Eu cred ca oricare dintre noi viseaza la asa ceva,doar ca sunt foarte putini cei care isi realizeaza acest vis. Eu unu sunt convins ca exista suflete pereche doar ca e foarte greu ca tu sa-l gasesti. Poate dura cateva zile/luni, dar pentru cei mai multi dintre noi chiar zeci de ani. (pentru cei norocosi) Majoritatea raman cu inima franta ca au muncit o viata intreaga pentru a-si realiza visu' care din pacate nu s-a realizat. (95%)

Continua sa visezi,exista dragoste perfecta...cu putin noroc si ajutor visul tau se va implini. NU fi dezamagita daca pana acuma ai avut doar de suferit...fara sacrificii nu se poate:)


Just have a little faith